Enpä ole tänne kirjotellu nyt vähään aikaan kun on ollu koulujuttuja ja kaikkea muuta.

Käytiinpä tuossa Capon kanssa Tampereellakin näyttelyissä, EH2 jälleen :)

Olen niin ylpeä tuosta minun pojasta<3 Esittäjää ylistän myös!

Ollaan treenailtu jonkin verran ja käyty koulutuksissa.

On ollu niin paljon koulujuttuja ja töitä että hirveästi ei tuota treenausta ole kerenny harrastelemaan.

Tampereelta Capolle ostin "palkinnoksi" säkillisen possunkorvia, 3 isoa luuta ja 3 uutta lelua!

On tullu huomattua että en enää melkein koskaan osta itelleni mitään, kaikki rahat menee Capoon, ennemmin olen eläinliikkeessä ku vaateliikkeessä, eikä kyllä harmitä yhtään! Minun poitsu ansaitsee vain parasta!! :)

Oltiin treeneissäkin niin eräs mies joka on harrastanut saksanpaimenkoiria 85-vuodesta asti niin kysyi että mistä tälläisia koiria saa, että on tosi sosiaalinen koira :)

Ens kuussa olis Kajaanissa näyttelyt, sinne varmaan ollaan menossa ja meidän ihana esittäjä tulee näyttelee Capsua.

Mutta eipä mulla muuta, yritän ottaa kuvia Caposta kunhan saisin laitettua kameran akun laturiin ja laturin seinään :D