Tapan aikaa täällä istumalla koneella. Capo nukkuu ja minä kuuntelen musiikkia. Muuramen erkkari lähenee ja lähenee, enää vähän päälle viikko. voi ei. Nolaamaan mennään itsemme :D Tai siis Capo nolaa meidät ku mamma on ollu niin laiska, että ei oo ees kunnolla jaksanu opettaa. Kaikkea muuta kyllä ollaan harjoiteltu ( tottista ) mutta vähälle on kyllä jääny mitkään näyttelyharjoitukset.

Tänään minun puolista hiuksista pitäisi tulla kirkkaan punaiset ( rubiinin punaiset niinkuin tuubissa sanotaan ) Saa nähdä mitä Sani saa aikaan tälle minun pehkolle. Värjäsin toissapäivänä Sanin hiukset :D Se ei ollu Sanista mukavaa ku pakotin sen ottamaan raitoja .. tai siis tungin väkisin sen päähän vaalennusainetta :D Mutta myöhemmin se lähetti viestin, että tykkäsikin niistä :D Wuhuu. pitäis varmaan vaihtaa alaa. Voisin olla sellainen kampaaja joka pakottaa kaikkien ottamaan sellaisen leikkauksen/ värjäyksen minkä minä haluan. Omalla halulla ei ole mitään valtaa, en edes kysyisi pään omistajan mielipiteitä ;) Ehkä kukaan ei kävis sellaisessa kampaamossa joten jätän haaveet taakseni.

No mitäs muuta.. Eilen oli tullu postiin se häkki minkä tilasin :D Tilasin sen hobbyhallista :DDDDDD Ku sen voi maksaa osamaksulla, oon niin köyhä. (yritän säästää ulkomaanmatkaa varten :DDD) Eilen mulla oli ihan kamala päivä koulussa. Menin 8 aamulla kouluun ja pääsin vasta puol 9 :<    Inhottavaa, mutta onneksi tänään alkaa vasta puoli 1. Voi ei sehän on jo kohta. perkeles. Joo mutta minäpä rupean syömään sun muuta, ehkä jos en jää jonnekin idioottivapaalle nettisivulle ^^